Как да използваме Foam Roll правилно !

Дата на публикуване: 2017-05-27


Възпалено, сковано, уморено? Усещаме го.

Отделяйте известно време за самомасаж. Използването преди тренировка, преди разтягане или просто да започнете деня с така наречената "foam roll" (ролка от пияна) има сериозни предимства, включително облекчаване на мускулната болка, коригиране на мускулния дисбаланс, увеличаване на обхвата на движение и предотвратяване на наранявания. 



 Валяците се различават по размер, твърдост и форма. Дългите ролки осигуряват по-голяма площ за стабилност и опора, докато по-малките варянти са по-компактни и удобни при пътуване. Меката пяна осигурява по-нежен масаж, отколкото версия с висока плътност. Някои от опциите включват решетка, ребра или друга подобна повърхност, която помага за трудно достъпни проблемни зони и възли, в дълбочина на мускулите. Когато се размачквате с валяка, прекарвайте около минута на всяка стегната зона. Използвайте повече или по-малко натискане, върху ролката, така че да се чувствате комфортно. Ако откриете възел или чувствително място, задръжте за известно време, като се движите напред-назад, докато почувствате отпускане. 10-15 минути на ден е всичко от което се нуждаете за да постигнете облекчение. Елате да опитате и вие ! 

Повярвай, тялото ти ще ти благодари. 
Готови ли сте да се търкаляте? 
Ето как: 

изпълнение 1

изпълнение 2

изпълнение 3

изпълнение 4

изпълнение 5